Ingen Reklam Tack

heej folket har precis städat klar mitt rum och rensat ut min garderob. ska ge lite kläder till min syrra, sen vet jag inte med resten. Idag har jag varit och shoppat  med mamma och tove, har köpt lite kläder sen for ja hem och va hemma ett tag en va jag med jessica men vi tråkade som fan hade inget att göra för alla är tp borta. Så vi va med sofie sen for hon hem och jag gick hem vi elva för det va as tråkigt och jessica va sur på mig. jag drar te lyksele i helgen är där hela helgen och ska bara softa där typ men nu ska jag fixa lite med mitt rum så ni få ha det braa<3

hahahahahahah julia och robin saknar er<33333333

Kommentarer
Postat av: I JUST CAME TO SAY HELLO!

- have a nice day!

2011-08-23 @ 18:46:32
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0