Halloooooooooo

hej alla, vaknade för en 4 timmar sen, har duschat och fikat, ska snart vara med jessica, nog robin och julia åxå.
Igår va det sista dagen på sommarjobbet, skönt. Vi gjorde inte så mkt i går vi bara städade lite, sen grillade vi efter det for jag te dalen och va med jessica, robin, kim och jossan, sen for jag hem å åt men mamma hade inte kommit hem än så jag gick te robin och va med jessica och robin, sen vat robin sur på kim och han pratar inte med jossan lr kim längre och kim och jessica har gjort slut. Sen hela kvällen va jag med jessicaälsk och robinbror :D
Ska dra te robin snart med jessica. hoppas ni har det bra<33
mina älsklingar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0